24 Şubat 2013 Pazar

KİTAP BİTİRMELERİ #1

                             

    Yeni bir kitap bitirmiş bulunmaktayım çok geçmeden üstünden izlenimlerimi hemen sizlerle paylaşmak istedim.


   Aslında kitap yeni değil tekrar elime geçti ve okumak istedim.


   Bazı kitapların zamanları olduğuna inanırım ben.


   Her kitabı ilk aldığım gibi okumam mesela o kenarda kalır ve zamanı gelince okunur mutlaka.



   Odaklanmanın Gücü kitabı aslında tekrar tekrar okunabilecek kitaplardan.


   Yazarlarından da tahmin edersiniz ki oldukça akıcı düşündürücü bir o kadar da heyecan verici bir kitap.


   Tavuk Suyuna Çorba serisinin en sevilen öykülerinin yazarı Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Les Hewitt.


   Kitap toplamda 10 bölümden oluşuyor, ben en çok güven faktörü adlı bölümü sevdim. 



   

Kısacası kitap harika bir yol gösterici, rehber olabilir herkese. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...