5 Mart 2013 Salı

KELEBEĞİN RÜYASI

                          


     Geçen hafta sonu izlediğim, ve beni kesinlikle şiirleriyle etkilemiş bir film. 

     Bu aralar olumlu olumsuz bir çok eleştirisini okudum. 




   


  Kişiye göre hatta o gün gittiği ruh haline göre bile değişebilir filme olan yorum. 



   

    Ben çok sıcak, içten buldum belki bir parça edebiyata ve şiire 

olan ilgimden belki de içinde azda olsa yaşanmışlığımı görmemden 


kaynaklı çok sevdim. 



    
Dediğim gibi filmde beni en çok etkileyen şiirler oldu. Hele biri 

varki; 


“Diyecekler ki arkamdan...

O yalnız şiir yazardı...

Yazık diyecek hatıra defterimi okuyan...

Ne talihsiz adammış...

İmanı gevremiş parasızlıktan... 

  
    Muzaffer Tayyip Uslu



      Filmi izlerken yine edebiyata ve sanata ne kadar ne ölçüde 

değer verdiğimiz aklıma geldi. Sanırım bu ülkemizde kolay 


kolay değişmeyecek. Yıllar öncede böyleydi yıllar sonrada  belki 


yine böyle olacak.   
  

2 yorum :

  1. ben sıkılmıştım biliyor musun:/
    beklentim çok yuksekti gerçi, üstelik gerçek hayat hikesi oldugunu da behçet necatigili anlayınca anladım :)
    yine de insanlar bu kadar övmese -seni kastetmiyorum güzel ifade etmişsin- belki ben de az beklentiyle çok zevk alırdım diye düşünüyorum :/
    kim bilir..
    kelime doğrulamayı kaldırmalısın bence bu arada.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi gittiğin günki ruh haline göre bile değişebilir.Şiirler beni herzaman etkiler işte böyle:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...