20 Kasım 2013 Çarşamba

YAZDAN GERİYE KALANLAR


Yazdan geriye elimde bir kaç fotoğraf ve anı kaldı... Şu fotoğraflarda

 olmasa... Köyümün yazları her zamanki gibi yeşil ve huzur doluydu.

 Bunaltıcı sıcaktan öte ama güneşin yüzü her daim bizimle. Sebzelerimiz ve 

meyvelerimizle. 




İnsan şu kısacık ömründe ne ister neden didinip durur birşeyler için ? 

Düşünmeden edemiyorum doğrusu.





   Bence herkesin ortak gayesi mutlu ve huzurlu olmak. Fakat gittiğimiz 

yollar farklı sadece. Kimi para da olduğunu sanar mutluluğu, kimi güzeli 

görmede, kimi yeşilde...



Biraz huzur, biraz mutluluk ve olmazsa olmazımız yeşillik oldumu değmeyin

 keyfimize... Bu üçleme hele ki farkına varabilenler için eşsiz bir hazine 

bence.

Bu arada birde kitaplar var tabii. Bizi biz yapan, geniş ufuklara açılmamızı, 

yeni dünyalar keşfetmemizi sağlayan.



Bahçeli bir evi ve o evde büyük bir kütüphanesi olmalıydı insanın. Sonra...... 

sonrasımı değmeyin keyfimize.



Çok şükür bize bu keyfi yaşatana. Tüm bu güzelliklerin küçük ayrıntıların 

farkını yaşatana. Sonsuz şükür....


2 yorum :

  1. Merhaba :)) sana attığım maili gördünmü, ben de bir problem oldu alıp almadığını anlayamadım. Eğer görmediysen tarih tamamdır. Müsait olduğun zaman tekrar haberleşiriz:))
    Bu arada çok güzel bir post olmuş, yaza döndüm tekrar:))
    Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) maili aldım ama sildim sanırım yanlışlıkla haberleşiriz yine :) çook teşekkür ederim sevgilerle:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...