2 Aralık 2013 Pazartesi

RUH HALLERİ # 2 BİRAZDA AHKÂM KESELİM

Hayat, insan, sevinçler, üzüntüler, kaoslar...

      İnsan ömrü böyle uzayıp gidiyor işte. Bana çok garip gelir bu dünya

 düzeni. Sürekli hiç durmadan bir şeyler için çabalayıp duruyoruz. 

İnsanların kalplerini kırıyoruz yeri geliyor belki kendi kalbimizi de 

kırıyoruz. Peki ama bu koşuşturmaca bu kaos hali de nedir? Bu hiç

 ölmeyecekmiş gibi didinmeleremiz?
    
    İşte uzun zamandır benim ruh halim de bu!  Bazı şeylere anlam 

veremiyorum aklımda hep saçma sapan sorular. Cevapları olmayan ve belki 

de sormaya bile korktuğumuz sorular var bu ara aklımda. Biliyorum bu

 sorular beni bir yere getirecek ama ben o yere gelene kadar ruh halim nasıl 

olur bilemem!




    
       Bazen yaşam, yaptıklarımız o kadar anlamsız geliyor ki neden diyorum ? Bunca

 çalışma didinme 5-10 yıl rahat yaşayabilmek için mi? Yoksa ruhsal açıdan tatmin

 olabilmek  için mi?


      İşte tam bu noktada benim gözümdeki toplum ikiye ayrılıyor. 

Birinci sınıf:

  • Sevdiği bir mesleği seçip hayatına anlam katanlar ve hayallerinin peşinde 
koşanlar,

       ikinci sınıf ise;

  • Maddi durumdan ya da bilinçsizlikten yapmak zorunda oldukları işlerde çalışanlar.
       Ben hangi gruba giriyorum tartışılır ( halen işsiz olduğuma göre ikisinede 

girmiyorum demektir:)). Ama bence bu dünyada sadece hayallerinin peşinden koşulur. 

Yoksa yaşamanın ne anlamı var ki?


       Belki de kendimize bu dünyaya neden geldiğimizi sorup düşünmeliyiz üzerinde 

epeyce. Bu sorunun cevabını öğrenmek hiçte kolay olmasa gerek. Ama bulduğumuzda

 herşey daha da anlamlaşacak eminim. 

    *Biliyorum görsellerin bir ilgisi yok sadece bu iç karartıcı yazıyı okurken biraz gönlünüz ferahlasın diye efenim :)Sevgi ve şükranla kalın!

2 yorum :

  1. görsel bence yazıya rağmen içinizdeki hayata bakış açınızı gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok doğru çok teşekkür ederim her zaman önce huzur istemişiimdir

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...