19 Aralık 2013 Perşembe

BİZ HEDİYELEŞTİK


  Beklediğim hediyelerim geldi hem de öyle güzel bir anda geldi ki yüreğime 

su serpti. Cansanat bloğunun sahibesi çok güzel bir etkinlik düzenlemişti.

Hediyeleşmeyi olum olası sevdiğim için hemen katıldım ve bize göre  

bloğunun sahibi sevgili Canan Hanımla eşleştik. Hemen iletişime geçtik 

tarihler beirlendi birbirimiz hakkında bir kaç bilgiye sahip olduk veeee 

hediyelerim kapımda:)



    İlk önce beni bu güzel hediye paketi karşıladı.


  Paketi açar açmaz rengiyle gözümü doyuran bu şirin kırmızı kutuyu çok 

sevdim.


  İşte böyle ince düşünülmüş çok güzel ve kahveli hediyelerim var benim.

Özellikle küçük kar küresi gönlümü fethetmeye yetti :)

Bu güzel hediyeler için Canan Hanıma tekrar tekrar teşekkür ediyorum ve 

tabi bu güzel etkinlik için cansanat bloğuna..

Gününüz bol kahveli geçsin,

Sevgiler...


5 yorum :

  1. Paylaşımları görünce çok mutlu oluyorum,sanırım güzel bir etkinlik oldu :)) hediyelerini mutlulukla,keyifle tüketmen dileğiyle...kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu olmana ve beğenmene çooook sevindim:)) bende seni tanıdığım için çok mutluyum:) gerçekten hiç tanımadığım birini mutlu edebildiysem bu etkinliğe katılmam ,amacına ulaşmıştır.... Ne mutlu bana:)))

    YanıtlaSil
  4. Asıl ne mutlu bana bence bu etkinliğin en şanslı ismi benimm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...