22 Ocak 2014 Çarşamba

SON ZAMANLARDA BEN #1



       Bol bol kendime vakit ayırıyorum. Malum iş yok güç yok bende fırsattan

 istifade misali canımın çektiklerini yapıyorum. İyi mi yapıyorum kötü mü 

bilemiyorum.  Orasını sadece zaman gösterecek.

     Bol bol kitap okumaya çalışıyorum. Malum sözüm var kendime bu yıl bir 

önceki yıldan daha fazla kitap okumalıyım diye. Daha fazla karakterle 

tanışıp bazen de kendimi bulmalıyım içinde. Ya da bendeki bilinmeyenleri.





     Bu kitabı iki üç yıl önce kadar Yekta 

Kopan'ın bloğunda görüp Bursa dan almıştım. . O zamanlar bir türlü 

başlayamamıştım. Eeee nede olsa her kitabında vakti zamanı var değil mi? 

 Kısmet bu zamanaymış yani.  Kitap adından da belli olduğu üzere öğle 

uykusuna dair kapsamlı felsefik bilgiler içeriyor. Fazla sıkmadan akıp 

gidiyor.


   Sonra hazirana yetiştirmem gereken birde tezim var. Onunla uğraşırken 

geçiveriyor günlerim.


(Tuvalet kağıdı iki gündür durmadan akan burnuma tek çare.)  

  İzlediğim tek dizi Çalıkuşu olunca salı akşamlarını iple çekiyorum. Saatini

 de benim için değiştirdiler :p Kurstan çıkana kadar başını kaçırıyordum 

neyse ki yeni saati tam benlik oldu.



Her izlediğimde aaa Feride'nin beli ne kadar ince ne kadar zarif derken 

buluyorum kendimi.

 Öyle işte o bu şu derkeeeenn günler geçiyor ve yolunu dört gözle 

beklediğimin gelmesine sayılı günler kalıyor. 

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...